,

فعالیت های اجرایی سعید جلیلی و کارنامه سوابق دکتر جلیلی چیست؟

فهرست محتوای این صفحه :

یکی از روش های آشنایی با نامزدهای مختلف آشنایی و پیگیری کارنامه و برنامه است… ما در این صفحه برخی از سوابق و کارنامه دکتر سعید جلیلی را برای شما گردآوری کردیم. این صفحه به مرور به اطلاعات جدید ، تصحیح و بروز رسانی میشود










  • توضیح و نکته :‌ برخی تولیدات رسانه ای مثل عکس نوشته‌ها یا ویدیوها ممکن است براساس داده‌ها و اطلاعات سال ۱۴۰۰ یا ۱۳۹۹ یا ۱۴۰۳ تولید و نشر شده باشند. شما همواره می‌توانید برای دریافت جدیدترین نظرات و متن‌ها و… سایت رسمی دکتر جلیلی را پیگیری کنید…

💠 سوابق اجرایی جلیلی در عالی‌ترین سطوح نظام

🔰 برای پرداختن به سابقه اجرایی یک نامزد انتخابات، سوای از شاخص‌ها و ملاک‌هایی که وزارت کشور و شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت آن فرد در نظر می‌گیرد؛ مواردی قابلیت پرداخت دارد که تصور عموم جامعه نسبت به آن مخدوش است.

🔹سابقه اجرایی به یک معنا، داشتن کفایت مدیریتی و سیاستی است. یعنی فرد در مدت مشخصی، در مسئولیت‌ها و جایگاه‌هایی بوده که توانایی مدیریتی در او ایجاد و ارتقاء پیدا کرده است. حال سوال اینجاست که آیا هر سابقه اجرایی برای فرد کفایت مدیریتی و سیاستی می‌آورد؟ خیر.

🔻زیرا مدت مسئولیت یا جایگاه آن، شاید برای فرد سابقه اجرایی به معنای کسوت و دیرینگی داشته باشد اما شایستگی و کفایت را لزوماً با خود ندارد. یعنی فردی می‌تواند در بالاترین رده مسئولیت اجرایی مثل وزارت و شهرداری و.. باشد اما کفایت مدیریتی و سیاستی برای او صدق نکند.

🔻 برعکس آن را هم داریم. ممکن است فرد تا قبل از دریافت مسئولیت اجرایی رده بالا در چنین نهادهایی، سوابق دهان پُرکنی نداشته باشد و در عین حال کفایت مدیریتی و سیاستی برای او صادق باشد. فلذا ابتدا باید تصور خود را در این زمینه اصلاح کنیم.

💡اما سوابق اجرایی دکتر سعید جلیلی

شورای عالی امنیت ملی، یکی از مهم‌ترین نهادهای بالادستی است که بر تمام نهادهای امنیتی، اجرایی، نظارتی، قانون‌گذار و قضایی کشور نظارت و اشراف دارد.
جلیلی در سال ۸۶ توسط رییس جمهور وقت، به عنوان دبیر شورای امنیت ملی منصوب شد. یک سال بعد، در سمت نماینده رهبری در این شورا منصوب گردیده و تا به این لحظه در این کسوت خدمت می‌کند. دکتر جلیلی در این حضور ۱۷ ساله نقش بسزایی در تصمیمات این شورا داشته‌است. تصمیماتی که باعث مدیریت بحران‌ها و حل و فصل چالش‌های امنیتی می‌شود.

🔹امنیت جزو پایه‌ای ترین مسائل یک کشور است. زمانیکه قرار است یک تصمیم حتی در خردترین حالت خود اجرایی شود باید نسبت آن با امنیت ملی در داخل و خارج سنجیده شود. این جایگاه به‌دلیل نقش منحصر به فردی که دارد خواه ناخواه با سه قوه در ارتباط مستمر است. دکتر جلیلی با حضور در عالی‌ترین نهاد امنیتی کشور مثل شورای عالی امنیت ملی و به واسطه حضور در هیأت عالی نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی نظام با فرآیند قانون‌گذاری صحیح آشناست و اجرای کم هزینه مصوبات با بیشترین عایدی را فهم کرده است.

🔻همچنین دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده رهبری در این شورا به واسطه جایگاه خطیرشان و وجه امنیتی، در تمام مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بین المللی کشور که در حکم مسائل کلان اجرایی هستند، ورود و دخالت موثر دارند. این اشراف مدیریتی و سیاستی فرد را توانمند می‌کند که در بزنگاه‌ها بهترین راهبرد را انتخاب کند.

🔻برای مثال اگر قرار است اتفاقی شبیه مدیریت کمبود کالا و ارز در کشور بیفتد، اگر فردی نباشد که به واسطه حضور و نقش در شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام با نهاد‌ها و وزارتخانه‌ها رفت و آمد نداشته باشد و چم و خم فرآیند یک تصمیم تا اجرا را تجربه نکرده باشد، حتماً کشور را از چاله به چاه می‌اندازد. یعنی رییس‌جمهور آگاه و وقت شناس با یک تصمیم به موقع هم مشکل کشور را حل می‌کند و هم با تصمیم خود مانع ایجاد بستر فساد می‌شود.

💡دستاوردهای هسته‌ای
از هیچ، آنچه نداشتیم ساختیم

در زمانیکه کشور حتی یک سانتریفیوژ هم نداشت و دانشجویان هسته‌ای این مملکت تا به حال یک دستگاه آزمایشگاهی سانتریفیوژ از نزدیک ندیده بودند و آقای خاتمی عاجزانه از غرب طلب ساخت آن را می‌کرد؛ دکتر جلیلی در دهه هشتاد، با یک مدیریت هوشمندانه کشور را صاحب این دستگاه کرد و یک مبحث کاملا علمی و پیچیده را با تدابیر خود حل و فصل کرد.

🔻بعد از آن هم در قضیه غنی‌سازی ۲۰ درصد، یک پروژه دیپلماسی داخلی و خارجی را جلو برد که خروجی آن شد خودکفایی در ساختن داروهای کم یاب!

🔻 علاوه‌براین در همان اثنای مذاکرات دهه هشتاد جلیلی وقتی متوجه می‌شود که قرار است ایران در سه چهار سال آینده به تحریم بنزین تهدید شود در عرض یکی دوسال نیروهای داخل را بسیج می‌کند که با کلید زدن پروژه ساخت پالایشگاه‌های سوختی با امکانات داخلی این تهدید را خنثی کند.

دکتر جلیلی در مسیولیت‌های اجرایی که تا این لحظه قرار گرفته، نشان داده است که در یک مدت کم و امکانات محدود می‌تواند با داشتن کفایت مدیریتی و سیاستی و در عین حال پاک دستی و پایمردی بر مبانی اسلام و انقلاب، میوه خود را که منفعت ملی است، بچیند.

نویسنده : ✍️محمدامین برغمدی



💠تعامل سعید جلیلی با رقبا برای حل مشکلات مردم

🔸به عقیده دکتر جلیلی، پیروزی در انتخابات، تنها راه خدمت به مردم نیست. او حتی پس از اتمام انتخابات ۱۳۹۲ نیز فعالیت‌های خود برای حل مشکلات مردم را ادامه داد؛ در نخستین گام، برای فهم عمیق‌تر از ریشه‌های بروز مشکلات، ارتباط گسترده و پیوسته‌ای با کارشناسان متخصصان و صاحب نظران حوزه‌های مختلف برقرار نمود.

🔹تیم دولت سایه با هدف تقویت اقدامات مثبت دولت روحانی و کمک به اصلاح تصمیمات مخرب آن، شکل گرفت.
جلیلی یافته‌های خود را برادرانه در اختیار دولت مستقر قرار داد. اگرچه منش غیر همدلانه برخی از مدیران دولتی با ممانعت از اجرای آن پیشنهادها، هزینه‌های بسیاری به مردم تحمیل کرد اما کوشش خستگی ناپذیر جلیلی باعث شد حتی در دولت روحانی نیز، که او را مهم‌ترین رقیب گفتمانی خود می‌دانستند، برخی از مشکلات مردم برطرف شود.

🔸تلاش جلیلی برای احیای فروش نفت ایران یکی از نمونه‌های تعامل وی با رقبا برای حل مشکلات مردم است. پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال شدیدترین تحریم‌های نفتی علیه ایران، فروش نفت در دولت روحانی به روزی ۳۰۰ هزار بشکه رسید. در همان زمان، جلیلی در نامه‌ای به مسئولین دولتی، راهکارهای خود برای احیای فروش نفت و دور زدن تحریم‌های نفتی را اعلام کرد اما متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت. در ابتدای دولت رئیسی، جلیلی در جلسه‌ای با وزیر پیشنهادی نفت، مجدداً راهکارهای خود را در اختیار دولت جدید قرار داد. با اجرایی شدن آن راهکارها، فروش نفت ایران آنقدر بیشتر شد که بنابر گزارش فایننشال‌تایمز، به بیشترین حد خود در شش سال گذشته رسیده است. طبق آخرین گزارش‌ها، ایران روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه صادر می‌کند.

🔹جلسات جلیلی با کابینه پیشنهادی #شهید_رئیسی، محدود به وزارت نفت نبود. وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز با بهره‌گیری از برنامه‌های عملیاتی دولت سایه، توانست درآمدهای مالیاتی کشور را ۶۱ درصد رشد دهد. دولت سایه در حوزه قطع برق و خاموشی‌های گسترده و طولانی در واپسین روزهای دولت روحانی نیز، وارد شد و با برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان حوزه انرژی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یک برنامه جامع در حوزه رفع ناترازی برق در سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، تدوین شد و در ابتدای دولت سیزدهم، در اختیار وزیر نیرو قرار گرفت. در نتیجه این اقدامات، در سه سال اخیر، مشکل خاموشی و قطعی برق از بین رفته است.

🔸جلیلی با حضور در میان اقشار مختلف در سراسر کشور، خلأ حضور مسئولین دولت روحانی را جبران می‌کرد و با بازتاب مطالبات مردم به دستگاه‌های اجرایی، برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش می‌کرد. حل مشکل پرداخت یارانه به اهالی چند روستای دور افتاده و رفع موانع صادرات محصولات کشاورزی یکی از مناطق استان بوشهر نیز دو نمونه کوچک از ثمرات حضور دکتر جلیلی در میان مردم و انعکاس خیرخواهانه آن مطالبات به #دولت_رقیب است. جلیلی معتقد است که اگر کسی بتواند برای گره‌گشایی از کار مردم، به رقیب کمک کند اما از این کار خودداری کند، «خبیث» است.

🔹برخی از رقبای سیاسی جلیلی کوشیده‌اند چهره‌ای تعامل ناپذیر از وی ترسیم کنند؛ در حالیکه وی در انتخابات‌های ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ به نفع نامزد اصلح کنار کشید و تمام ظرفیت خود را وقف رأی‌آوری #شهید_رئیسی نمود. در جریان تبلیغات انتخابات ۱۴۰۰ نیز در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی، محتواهای تبلیغاتی سایر نامزدهای جریان انقلاب را بازنشر می‌داد.

🔸تلاش‌های همدلانه جلیلی صرفاً به ایجاد ارتباط وسیع و مستمر با نخبگان و رایزنی با مسئولان تصمیم‌گیر محدود نمی‌شود. وی در سفرهای استانی پرتعداد خود، تعاملات خوبی با اقوام مختلف کشور ایجاد کرده و از این ظرفیت آن‌ها برای حل مشکلات منطقه‌ای، استفاده نموده است. حضور پرشمار در جلسات دانشجویی و سعه صدر در پاسخ به سوالات چالشی دانشجویان پرسشگر نیز از نمودهای روحیه تعامل‌جوی جلیلی است. این روحیه، فرصت دسترسی به او را برای مردم و مسئولان تصمیم‌گیر فراهم نموده است.


ویدیو : یک بار برای همیشه ؛ آیا جلیلی سابقه اجرایی دارد؟!

حجم : ۷ مگابایت | دریافت در : مگا | تلگرام | ایتا | بله | گپ


مهمترین مسئولیتهای #سعید_جلیلی
به ترتیب عبارتند از:

✅رئیس اداره بازرسی وزارت امور خارجه

✅مدیرکل بررسی های دفتر مقام معظم رهبری

✅معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه

✅مشاور رئیس جمهور

✅دبیر شورای عالی امنیّت ملّی

✅نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملّی

✅رئیس تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 5+1

✅عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

✅عضو شورای راهبردی روابط خارجی

✅عضو شورای راهبردی بسیج مستضعفین

✅ مسئول و سازمان دهنده دولت سایه . شرح در سایت رسمی دکتر https://drjalily.com

مهمترین موارد کارنامه #دکتر_جلیلی در دوران 8 سال گذشته در دولت سایه:

📕1.تحلیل و بررسی دقیق برجام و اعلام مخالفت عالمانه و تخصصی با آن در زمانی که حتی کاندیداهای مطرح جبهه اصولگرایی اصلا متوجه اشکالات برجام نمی شدند و عرض تبریک هم به دولت داشتند یا سکوت کرده بودند.

📕2. نقد قراردادهای نفتیIPC و پیگیری اصلاح آنها توسط وزارت نفت

📕3. روشنگری درباره ی آسیب های ناشی از پذیرفتن برخی استانداردهای دوگانه و تبعیض آمیز FATF

📕4.مقابله با صید ترال و تضییع حقوق ماهیگیران محلّی

📕5. ارائه طرح پترو پالایشگاه و پیگیری تصویب آن در مجلس شورای اسلامی و ممانعت از خام فروشی نفت

📕6. آماده سازی طرح “وان” و ارائه آن به مجلس که نحوه سهمیه بندی بنزین را عادلانه می کرد و یارانه را به افراد خانوار تخصیص میداد نه به ماشین ها.

📕7. طرح تبدیل کشور به محور ترانزیت کالا و انرژی در منطقه خاور میانه با تقویت شبکه ریلی و… که ثروت آفرینی فراوانی برای کشور خواهد داشت.

📕8. طرح ساماندهی کولبران و تبدیل آنها به صادر کنندگان محصولات و تولیدات داخلی

📕9. ارائه طرح مالیات بر عایدی سرمایه

📕10.پیگیری و حمایت از شبکه ها و پیام رسانهای دیجیتال داخلی

📕11. آماده سازی طرح شبکه ی ملی اطلاعات و دولت الکترونیک

📕12. تکمیل طرح خانواده-مسجد-مدرسه به منظور ساماندهی اجتماعی و فرهنگی کشور

📕13. آمادهسازی طرح مدیریت راهبرد فرهنگی کشور با محوریت شورای عالی انقلاب فرهنگی

📕14. آماده سازی ابتکارات اقتصادی برای خنثیسازی و بی اثر کردن تحریم های ظالمانه دشمنان و تبدیل این تهدیدها به فرصتی برای شکوفایی ظرفیتهای ملی و محلّی کشور

بخشی از کارنامه اجرائی دکتر جلیلی در مدت دبیری شورای عالی امنیت ملّی:

🎯1.هماهنگیهای لازم در جهت تقویت جبهه مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه و …

🎯2.جلوگیری از پایمال شدن رأی و تضییع حق و آزادی سیاسی مردم در فتنه اشراف علیه جمهوریت در سال 1388

🎯3. آماده سازی و به ثمر رساندن طرح توافق جامع عزتمندانه با 5+1 در مذاکرات مسکو ( که دولت روحانی آن را کنار زد و به برجام تن داد )

🎯4.پیگیری و ارائه طرح خودکفایی بنزین در جهت بی اثر کردن تحریم سوخت

🎯5.پشتیبانی از تولید سوخت راکتور هستهای تهران با غنیسازی 20% در جهت مقابله با تحریم رادیوداروها

🎯6.پیگیری وصول مطالبات معوق از ابربدهکاران بانکی در نظام بانکی کشور که غالباً ریشه در رانت داشته اند

🎯7.مدیریت اقتصادی تأمین ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شرایط تحریمهای سخت دشمنان

🎯8. حمایت از تشکیل، قوام بخشی، گسترش و تعمیق فعالیت سازمان پدافند غیرعامل که در واقع مقاوم کردن کشور در مقابله با هر گونه حوادث غیرمترقبه و حمله ی دشمن در شرایط غیرجنگی است

🎯9.مدیریت و پیگیری راه های دور زدن و خنثی سازی تحریمها

🎯10.احصاء کالاهایی که ورود آنها به کشور غیر ضروری بود و در داخل امکان تولیدش وجود داشت و ممنوعیت واردات آنها و جلوگیری از خروج ارز از کشور

🎯11. فعال کردن دستگاه های اقتصادی مسئول در مدیریت بازار ارز و سکه و مهارافزایش قیمتها

🎯12.مدیریت پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی و بازگرداندن پولها و اموال به یغما رفته به بیت المال

🎯13. تصمیم گیری درباره ی مسئله خروج آبهای مرزی از کشور و ارائه طرح جهت کنترل آن ها که می تواند بخش قابل توجهی از مشکل کم آبی کشور را حل کند.

🎯14. پیگیری تأمین ذخایر استراتژیک و خودکفایی در امنیت غذایی و کالاهای اساسی از جمله با تولید کافی گندم، دانه های روغنی و …


یک‌بار برای همیشه؛
برای اونایی که میگن دکتر جلیلی کار اجرایی نداره و سابقه اجراییش چیه؟!

{با صدای بلند بشنوید}

حجم : 5 مگابایت | دریافت | تلگرام | بله | ایتا | گپ | مگا


صوت: ۱۱۸ ناگفته در مورد اصلح بودن دکتر سعید جلیلی و ویژگی های ریاست جمهوری او

حجم : 13 مگابایت | دریافت | تلگرام | بله | ایتا | گپ | مگا

🚨 ۱۱۸ ناگفته در مورد اصلح بودن دکتر جلیلی سخنرانی استاد محمدمسلم وافی
🌟 نگاه کلان محور و مدیت راهبری
🌟 سابقه موفق در اجرا
🌟 ساده زیستی و نبود هرگونه حاشیه فردی،خانوادگی و اقتصادی
🌟 نگاه تمدنی حتی به خردترین مسائل
🌟 تدین مثال زدنی و تعامل با همه گروهها
❗️ و ۱۱۸ نقطه مثبت که در جزوه ذیل تقدیم میگردد👇👇


✅ چرا جلیلی اصلح است ؟! { پی دی اف }

حجم : یک مگابایت | دریافت | تلگرام | بله | ایتا | گپ | مگا
⭕️ جزوه حاوی ۱۱۸ نکته مهم در مورد دلایل اصلح بودن دکتر سعید جلیلی
📣 به دست همه برسانید…


صوت : مصاحبه سعیدیسم پیرامون توان مدیریتی سعید جلیلی {مهم}

حجم : 10 مگابایت | دریافت | تلگرام | بله | ایتا | گپ | مگا

گوش کنید و به گوش دیگران برسانید.


ویدیو : کارنامه یا برنامه؟ {درباره سعید جلیلی}

حجم : 10 مگابایت | دریافت | تلگرام | بله | ایتا | گپ | مگا

طرح شبهه کارنامه اجرایی برای خارج کردن دکتر #سعیدجلیلی از میدان رقابت انتخاباتی در حالی مطرح می‌شود که مرور وظایف رئیس جمهور نشان می‌دهد آن چیزی که برای پذیرش این مسئولیت اهمیت مضاعفی دارد، دارا بودن برنامه کاربردی و تصمیم‌گیری بر مبنای یک عقل راهبردی برای ارتقای #کارآمدی است.

علی خضریان نماینده جوان مردم تهران در مجلس به خوبی به این سوال پاسخ میده … این دوره چند تا نماینده جوان در مجلس داریم که خوب هم فعالیت میکنن.
یکیش ایشون هست، یکی امیرحسین ثابتی که پدیده انتخابات بود و در تهران رای دوم رو آورد و یکی هم به نظرم مالک شریعتی رو میشه اسم برد.
البته رسانه های پروژه بگیر نمایندگان منفعل و محافظه کار رو بیشتر میپسندن و این بندگان خدا رو حسابی تخریب میکنن معمولا.


شناسایی موانع و دادن راه حل؛ کاری بزرگی که دکتر سعید جلیلی در دولت سایه انجام داده

اجرایی بودن و برنامه داشتن یعنی همین

حجم : 10 مگابایت | دریافت | تلگرام | بله | ایتا | گپ | مگا


یادداشت حمید کثیری {نویسنده کانال 180 هزار نفری درباره خانواده و تربیت}

📌 برخی تصور و تصویری که از رییس‌جمهور دارند، تصویری است که باید برای #معاون_اول داشته باشند!

بخش بزرگی از بار اجرایی در دولت بر دوش معاون اول و وزراست است.
رئیس‌جمهور باید اجرا را بفهمد و نگاه راهبردی و عمیق به مسئله‌ها داشته باشد، نقشه راه را ترسیم کند، اما لزوماً مجری نیست!

وقتی صحبت از قوه مجریه و دستگاه اجرایی کشور می‌کنیم، از یک بدنه‌ی به‌هم‌پیوسته صحبت می‌کنیم که رییس‌جمهور در بالاترین نقطه باید دارای یک فهم عمیق از #مبانی_انقلاب، یک فهم راهبردی از چشم‌انداز و آینده کشور و توان بالا برای به حرکت در آوردن بدنه دولت داشته باشد.

دولت، مغز و قلب و دست و پا نیاز دارد.
مهم است فهم کنیم هر کس در چه نقشی قرار دارد …

✍️ حمیدکثیری


ویدیو : رئیس جمهور باید یک مدیر راهبردی باشد یا اجرایی؟
پدر علم مدیریت ایران پاسخ میدهد

📎منبع: https://www.rajanews.com/news/142285

حجم : 13 مگابایت | دریافت | تلگرام | بله | ایتا | گپ | مگا


⭕️ محسن منصوری: معنی کار اجرایی، کار با بیل و کلنگ نیست!

حجم : 4 مگابایت | دریافت | تلگرام | بله | ایتا | گپ | مگا

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی:
🔹مدیریت یعنی جریان‌سازی و بسیج ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم.

🔹سعید جلیلی از نظر مدیریت و تصمیم‌گیری جزو سرآمدان کشور است.


⭕️ مهندس منصوری: ما حق نداریم حکمرانی در کشور را به سطح یک مدیریت اجرایی تنزل بدهیم

حجم : 4 مگابایت | دریافت | تلگرام | بله | ایتا | گپ | مگا

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در جمع مردم یزد:
🔹ما حق نداریم حکمرانی در کشور را به سطح یک مدیریت اجرایی تنزل بدهیم.

🔹حکمرانی یعنی بسیج کردن همه ظرفیت‌ها، حکمرانی یعنی توان هماهنگ کنندگی، توان نظارت، توان کارخواهی از سیستم‌های مختلف.

🔹حمکرانی یعنی در نقطه‌ای بنشینی که مدیر عالیِ همه مدیر پروژه‌ها باشی و ما دکتر جلیلی را از این جنس می‌دانیم.

در ادامه این صفحه را هم بخوانید : حامیان دکتر سعید جلیلی چه کسانی هستند؟ {فهرست 136 تایی رای دهندگان مشهور سعید جمهور}



رییس جمهور ایده آل سعید جلیلی

دبیری شورای عالی امنیت ملی یعنی هماهنگ کردن همه امور فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اقصادی همه دستگاه های دولتی کشور …


حکمران می خواهیم یا پیمانکار … این پوستر را بخوانید :


📣 چرا دکتر سعید جلیلی ؟!

🔸۳۵ سال مسئولیت در وزارت خارجه

🔸مشاور رئیس جمهور

🔸عضوشورای راهبردی بسیج مستضعفین

🔶 ۶ سال دبیری شورای عالی امنیت ملی
🔸رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای

🔸با دریافتِ حکم مستقیم از رهبری؛
مدیریت دفتربررسی های جاری دفترمقام معظم رهبری

🔶بادریافت حکم مستقیم از رهبری؛
عضویت حقیقی درمجمع تشخیص مصلحت نظام

🔶با دریافتِ حکم مستقیم ازرهبری؛
عضویت در شورای راهبردی روابط خارجی

🔶بادریافت حکم مستقیم از رهبری؛
نمایندگی امام خامنه ای درشورای امنیت ملی
🔶رئیس اداره بازرسی وزارت امور خارجه

🔶معاون وزارت خارجه

🔶معاون اروپاوآمریکای وزارت امور خارجه

🔹برکناری ۱۷ سفیر متخلف و خراب کار

🔹پیگیری پرونده فساد۳هزارمیلیاردتومانی وبازگرداندن پولهاومنابع به بیت المال واعدام مفسد اقتصادی

🔹صدوردستور دستگیری عبدالمالک ریگی باوجود فشارهاومخالفتهای مسئولین نفوذی
🔹پشتیبانی وهماهنگیهای لازم درجهت تقویت جبهه مقاومت درلبنان،فلسطین،سوریه و…

🔹حمایت ازتشکیل،قوام بخشی،گسترش وتعمیق فعالیت سازمان پدافندغیرعامل که درواقع مقاوم کردن کشور درمقابله باهرگونه حوادث غیرمترقبه وحمله دشمن درشرایط غیرجنگی است

🔹پیگیری وجلوگیری از اجرای قراردادکرسنت به دلیل فسادوهدررفت منابع کشور

🔹ایجاد دبیرخانه مبارزه باپولشویی دروزارت اموراقتصادی ودارایی

🔹یکپارچه سازی بانکهای اطلاعاتی اقتصادی دروزارت اموراقتصادی ودارایی

🔹پیگیری وصول معوقات ابربدهکاران بانکی وپای کار آوردن همه دستگاههای اطلاعاتی ونظارتی درمقابله بارانت خواران

🔹ایجادبهترین وقوی‌ترین مناسبات باقوای۳گانه درشورای عالی امنیت ملی،حتی راه اندازی کمیته مبارزه بافساداقتصادی،آن هم زمانی که قوا بایکدیگراصطکاک جدی داشتند

🔹پیگیری راه اندازی سامانه جامع

🔹راه اندازی کمیته مقابله وخنثی سازی تحریمهای اقتصادی

🔹راه اندازی سامانه کنترل شده برای درخواست ارز و واردات کالاهای ضروری،همچنین نظارت وشفافیت بازار ارز

🔹برخوردبا موسسات مالی غیرمجاز

🔹تنوع بخشی به منابع ارزی کشور

🔹پیگیری برنامه حذف ارز واسط،
فعال کردن دستگاههای اقتصادیِ مسئول درمدیریت بازار ارز وسکه ومهارافزایش قیمتها

🔹سامانه رصدالکترونیکی همچنین احصاء کالاهایی که ورودآنها به کشور،غیرضروری بودو در داخل،امکان تولیدش وجودداشت وممنوعیت واردات آنها وجلوگیری ازخروج ارز ازکشور

🔹ساماندهی کارتهای بازرگانی

🔹مبارزه باقاچاق سوخت

🔹جلوگیری ازپایمال شدن رأی مردم در فتنه۸۸

🔹مذاکرات موفق ورفع ۶مسئله حقیقی باآژانس اتمی

🔹آماده سازی وبه ثمررساندن طرح توافق جامع عزتمندانه با 5+1 درمذاکرات مسکو(که دولت روحانی آنرا کنارزد وبه برجام تن داد)

🔹پیگیری وارائه طرح خودکفایی بنزین درجهت بی اثرکردن تحریم سوخت

🔹پشتیبانی ازتولیدسوخت راکتور هسته ای تهران باغنی سازی20%درجهت مقابله باتحریم رادیوداروها همچنین افزایش تولید سانتریفیوژ ازیک عددبه ۱۹هزارسانتریفیوژ

🔹مدیریت اقتصادی وپیگیری تأمین ذخایرکالاهای اساسی موردنیازمردم،
ذخایراستراتژیک وخودکفایی درامنیت غذایی ازجمله باتولیدکافی گندم،دانه های روغنی و…درشرایط تحریمهای سخت دشمنان

🔹مدیریت وپیگیری راههای دورزدن وخنثی سازی تحریمها

🔹ارائه طرح کنترل مسئله خروج آبهای مرزی ازکشورکه مشکل بخش قابل توجهی ازکم آبی کشور راحل میکند

🔹اعلام مخالفت عالمانه وتخصصی بابرجام

🔹نقدقراردادهای نفتیIPCوپیگیری اصلاح آنهاتوسط وزارت نفت

🔹روشنگری درباره آسیبهایFATF

🔹مقابله باصیدترال وتضییع حقوق ماهیگیران محلّی

🔹ارائه طرح پتروپالایشگاه به مجلس وممانعت ازخام فروشی نفت

🔹ارائه طرح“وان“به مجلس که نحوه سهمیه بندی بنزین راعادلانه میکرد

🔹آماده سازی طرح تبدیل کشوربه محورترانزیت کالاوانرژی درمنطقه خاورمیانه

🔹طرح ساماندهی کولبران وتبدیل آنهابه صادرکنندگان محصولات وتولیدات داخلی

🔹ارائه طرح مالیات برعایدی سرمایه

🔹آماده سازی طرح شبکه ملی اطلاعات ودولت الکترونیک

🔴تکمیل طرح خانواده-مسجد-مدرسه

🔴 ارائه طرح مدیریت راهبردفرهنگی کشور

🔴مدیریت وتنظیم بازارکالاهای اساسی دردولت وقت

🔴مبارزه باگران فروشی اقلام معیشتی در دولت وقت

🔔۱۰۴سفربه شهرهاو روستاهای کشورجهت شناخت واقعی مشکلات مردم همچنین شناخت فرصتهای بیکران در کشور و درنهایت؛ ارائه برنامه عملیاتی مبتنی برحضورمیدانی

🔔یازده سال فعالیت دردولت سایه و تقویت نقاط قوت دولتهاوکمک به رفع ضعفا

🔔یازده سال تحقیق، بررسی، کارشناسی و برنامه ریزی بر عملیاتی شدن شعار انتخاباتی «یک جهان فرصت،یک ایران جهش، هرایرانی یک نقش باشکوه»

🔔حضور برخی از اعضاء دولت و مشاوران شهید رئیسی درستاد انتخاباتی دکتر جلیلی