,

به جلیلی رای میدهم ؛ پاسخ دکتر ثابتی به دانشجویان + دلایل رای دادن

دکتر امیر حسین ثابتی {نماینده مردم تهران در مجلس} در کانال تلگرام و ایتا و ویراستی خود متنی منتشر کرده است درباره جلسه ۲ساعته پاسخ به سوالات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان. پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید … :

به جلیلی رای میدهم ؛ پاسخ دکتر ثابتی به دانشجویان + دلایل رای دادن

در یک جلسه ۲ساعته به سوالات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پاسخ دادم. بخشی از سوالات درباره آموزش و پرورش و معلمان بود، بخشی هم درباره مسایل روز و انتخابات. درباره انتخابات یکی از دانشجویان پرسید به چه کسی رای میدهم؟ گفتم دکتر جلیلی.

علت را پرسید، گفتم که شناخت من از او شناخت دورادور، احساسی نیست. بلکه یک دهه از نزدیک با او تعامل داشته ام و طبق یک شناخت واقعی و غیراحساسی او را بهترین گزینه برای اداره کشور میدانم؛

چون جدای از ویژگی های شخصی او که سالم، پاکدست، صادق و دلسوز است اولا اولویتهای کشور ومشکلات را به خوبی می شناسد و برای خیلی از جزییات آن هم برنامه و رویکرد مشخص دارد، یعنی لازم نیست آزمون و خطا کند بلکه از همان روز اول میداند دقیقا می خواهد چه کار کند

و ثانیا قدرت تصمیم گیری بالایی دارد و وقتی به این نتیجه برسد که باید یک تحولی را انجام دهد، تمام دستگاه ها و بخشهای مختلف را حول محور آن موضوع بسیج میکند. نه اینکه هر دستگاهی برای خودش یک ساز جدا بزند و کار روی زمین بماند.

جلیلی تصمیمات و عملکردش تا 20سال آینده کشور را جلو می برد و اهل اداره کشور با روزمرگی و قناعت به حداقل ها نیست.