,

چهل عکس نوشته درباره سعید جلیلی و برنامه ها و سوابق او

فهرست محتوای این صفحه :

بسم الله الرحمن الرحیم … این ده روز در کانال های رسمی دکتر جلیلی مطالب بسیاری منتشر شد و هم چنین عکس های بسیاری … ما در این صفحه 40 تا از عکس نوشته های گلچین شده درباره ایشان را برایتان آماده کرده ایم … با هم تماشا کنیم :

طرح لوگوی انتخاباتی ستاد دکتر جلیلی … هر ایرانی یک نقش برای اداره کشور


نظر دکتر جلیلی درباره ارز دیجیتال

نظر دکتر جلیلی درباره ارز دیجیتال

افراد شبیه حسن روحانی آخر کار بهانه پیدا میکنند که نتوانستند

افراد شبیه حسن روحانی آخر کار بهانه پیدا میکنند که نتوانستند

جلیلیم چیست ؟

جلیلیم چیست ؟

بخشی از سخنان سعید جلیلی درباره کارهای کشور

بخشی از سخنان سعید جلیلی درباره کارهای کشور

دیگران شاید ضعف دارند اما ما باید پاسخگوی کار خودمان باشیم

دیگران شاید ضعف دارند اما ما باید پاسخگوی کار خودمان باشیم

سعید جلیلی در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی یعنی هماهنگ کننده همه وزارت خانه ها و سازمان ها

سعید جلیلی در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی یعنی هماهنگ کننده همه وزارت خانه ها و سازمان ها

100 بازدید صنعتی سعید جلیلی از کارخانه ها

100 بازدید صنعتی سعید جلیلی از کارخانه ها

رئيس جمهور نباید به کار کاذب بپردازد

رئيس جمهور نباید به کار کاذب بپردازد

سعید جلیلی یک پدیده بی نظیر است

سعید جلیلی یک پدیده بی نظیر است

ویژگی های مهندس منصوری رئيس ستاد دکتر جلیلی

ویژگی های مهندس منصوری رئيس ستاد دکتر جلیلی

با هم فصل بعدی داستان ایران را خواهیم نوشت | رای من جلیلی

با هم فصل بعدی داستان ایران را خواهیم نوشت | رای من جلیلی

این مهم ترین انتخابات ایران و بزرگ ترین مبارزه میان یاران ایران و یاران آمریکا است


تصویر بخشی از حمایت عالمان دینی از سعید جلیلی


حمایت استاد قاسمیان از سعید جلیلی


سعید جلیلی اصلح و برتر است

سعید جلیلی اصلح و برتر است

رئیس جمهور برای همه چیز باید برنامه داشته باشد


فرصت های جهانی برای ایران


نظام سلامت ایران از نگاه سعید جلیلی


هدیه به ستاد دکتر جلیلی در شهر الوند به همراه یک نوشته کوتاه درباره سعید جلیلی


برنامه های دکتر جلیلی برای صنعت آب و برق


طرح واحد انرژی – وان


با جلیلی چه به دست آوردیم


خلاصه برنامه های اقتصادی دکتر سعید جلیلی قسمت اول | افزایش 47 میلیارد دلاری درآمد ارزی


خلاصه برنامه های اقتصادی دکتر سعید جلیلی قسمت دوم – تسهیل معیشت و رفاه مردم


خلاصه برنامه های اقتصادی دکتر سعید جلیلی قسمت سوم – مشارکت فکری و اقتصادی


سیل دروغ ها علیه سعید جلیلی


حکمران می خواهیم یا پیمانکار | جلیلی با چه کسانی کار کرده


یاران سعید جلیلی کنار خانه خدا


از میان نمایندگان مجلس بسیاری حامی دکتر جلیلی که همین سه روز اعلام کردند و پوستر زیر مربوط به حامیان هفت رو قبل است :

📎زندگینامه سعید جلیلی | مشرح سوابق در این لینک

سعید جلیلی متولد ۱۵ شهریور ۱۳۴۴ در شهر مشهد است. جلیلی سیاستمدار مستقل ایرانی، عضو شورای راهبردی روابط خارجی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است. او از سال ۱۳۸۶ تا ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ نیز دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با کشور‌های غربی بود. وی پیش از این رئیس اداره بازرسی وزارت خارجه، مدیر بررسی‌های جاری دفتر رهبری و معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بوده‌است. جلیلی با شعار حیات طیبه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ نامزد شد و با کسب بیش از چهار میلیون رأی سوم شد.

وی در دوران جنگ ایران و عراق رزمنده بود و در این نبرد یکی از پاهایش قطع شد. وی دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع)  است و در این دانشگاه به تدریس دیپلماسی پیامبر (ص) مشغول است. سعید جلیلی به زبان‌های انگلیسی و عربی آشنایی دارد.

✏️زندگی شخصی سعید جلیلی | 40 ویدیو برای شناخت جلیلی از زبان دیگران در این لینک

سعید جلیلی در سال ۱۳۴۴ در شهر مشهد به دنیا آمد. پدر وی محمدحسن جلیلی معلم و مدیر دبستان نواب صفوی ناحیه یک مشهد و دانش‌آموخته زبان فرانسه و اهل بیرجند و مادر وی آذری و اهل اردبیل است. او در سال ۱۳۷۱ و پس از دریافت فوق لیسانس با فاطمه سجادی ازدواج کرد. فاطمه سجادی پزشک عمومی است. آنها از این ازدواج دارای یک فرزند پسر به نام سجاد هستند که در دبیرستان تحصیل می‌کند. وی تا سال ۱۳۸۴ ساکن کرج بوده‌است.

📚تحصیلات و تدریس | 40 ویدیو جلیلی شناسی از زبان خود دکتر جلیلی

سعید جلیلی تحصیلات ابتدایی تا دانشگاه را در مشهد و تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع دکتری علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع)  به پایان رسانده و در دانشگاه امام صادق (ع)  به تدریس «دیپلماسی پیامبر(ص) » می‌پردازد. جلیلی سابقه تدریس در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف را هم دارد.

❗️حضور در جبهه

جلیلی در زمان جنگ هشت‌ساله ایران و عراق از دبیرستان تا دوران دانشجویی بار‌ها در جبهه‌های جنگ حضور یافت.
در دی ماه سال ۱۳۶۵ دیده‌بان تیپ ۲۱ امام رضا (ع) خراسان بود که در عملیات کربلای ۵ پایش زخمی شد و در بیمارستان صحرایی منطقه شلمچه در پیِ نبودِ امکانات و وضعیت اورژانسی، پای راست خود را از دست داد. پس از آن نیز در قسمت تدارکات لشکر حضور یافت.

✅بخشی از پیشینه اجرایی | مشروح سوابق در این لینک

سعید جلیلی در سال ۱۳۷۰، رئیس اداره بازرسی وزارت خارجه، در سال ۱۳۷۶،  معاون اداره اول آمریکا در وزارت خارجه، در سال ۱۳۷۹، مدیر بررسی‌های جاری دفتر رهبری، در سال ۱۳۸۴، معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در سال ۱۳۸۶،  دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، در سال ۱۳۸۷،  نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی (سمت کنونی)، بوده است.
جلیلی همچنین از سال ۱۳۹۲ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.



۹ شباهت شهید رئیسی و سعید جلیلی

1️⃣ پاکدستی: یکی از شباهت‌های برجسته شهید رئیسی و دکتر جلیلی این است که هیچ‌کدام حتی یک لکه خاکستری در زندگی سیاسی خود ندارند.

🔻 نه فرزندی در خارج از کشور دارند، نه آقازاده‌ای که مشکوک به استفاده از رانت باشد، و نه هیچ پرونده یا مورد مشکوک مالی و غیرمالی فساد.

2️⃣ ساده‌زیستی: جلیلی و رئیسی هردو همیشه از زندگی لاکچری دور بوده‌اند. هردو در منزلی ساده در محله‌ای متوسط زندگی می‌کنند و هیچ‌گاه خبری درباره عروسی لاکچری فرزندان یا ویلای لواسان و امثال آن، از آن‌ها منتشر نشده‌است.

🔻 جلیلی تیبا دارد و رئیسی خودرو نداشت اما خودش گفته بود همسرش یک خودروی ایرانی دارد.

3️⃣ تلاش و خستگی‌ناپذیری: جلیلی مانند شهید رئیسی در سال‌های اخیر به تمام استان‌ها سفر داشته. آن‌هم نه یک‌بار بلکه ۱۲۰ سفر استانی و سفر به ۶۰۰۰ روستا داشته و شناخت کاملی از نخبگان و ظرفیت‌ها و مسائل خاص استان‌ها دارد.

🔻 او هم مانند رئیسی مرد پشت میز نشستن و گزارش گرفتن نیست.

4️⃣ مبارزه با فساد: همانطور که شهید رئیسی در قوه قضائیه و دولت، با فساد مبارزه کرد، جلیلی هم طرح های متعدد در راستای اصلاح ساختارهای فسادزا ارائه کرد و به مرحله اجرا و تحقق در دولت رساند.

5️⃣ منش انقلابی: رهبری گفتند شهید رئیسی نماد شعارهای انقلاب بود. جلیلی نیز بیش از هرکسی مورد هراس دشمنان است و پرتکرار ترین توصیف درباره جلیلی در رسانه‌های دشمنان «مرد نزدیک به رهبر ایران» است.

6️⃣ اخلاق‌مداری: همانطور که شهید رئیسی در مناظرات، اهل تخریب و تندروی و بگم‌بگم نبودند، دکتر جلیلی نیز کاملا کارشناسی و علمی در مناظرات ظاهر می‌شد.

🔻 او علی‌رغم داده‌های متعددی که طی 17 سال حضور در شورای عالی امنیت ملی برای تخریب طرف‌های مقابل داشت، بحث‌ها را به حاشیه نمی‌برد و حتی در صفحه اینستاگرامش تبلیغ رقبا را می‌کرد!

7️⃣ اخلاص و کتمان: این روزها هی فیلم و عکس‌هایی منتشر می‌شود از کارها و اقداماتی که شهید رئیسی انجام داده‌ بودند و از آن بی‌خبر بودیم.

🔻یکی از دلایلی که خیلی‌ها می‌گویند جلیلی کارنامه ندارد، به همین دلیل است که خوشبختانه یا متاسفانه، ایشان اهل ارائه و اشاره به «کارهایی که انجام داده» نیست و تمرکز خودش و ستادش را میگذارد روی «کارهایی که میخواهد انجام دهد».

🔹 اما خیلی از طرح‌ها و برنامه‌هایی که اجرا شدند و مشکلات بزرگی از کشور حل کردند، حاصل طرح و پیگیری و تلاش ایشان بوده که انشالله به آن‌ها خواهیم پرداخت.

8️⃣ تعامل با جناح‌های مختلف: جلیلی هم مانند شهید رئیسی بین خودش و دیگران دیوار نمی‌کشد. کمااینکه پس از پیروزی روحانی گفت: «اگر مشکل مردم را بخاطر اینکه دولت دستمان نیست حل نکنیم، رذالت است.»

🔻 و ده‌ها طرح متعدد را به دولت روحانی ارائه کرد و به تحقق و اجرا رساند و اسمی هم از خودش نیاورد تا دولت از ترس رپرتاژ رسانه‌ای جلیلی، کار را متوقف نکند.

9️⃣ تواضع: فیلم‌های متعددی دیده‌ایم که وقتی به شهید رئیسی اظهار ارادتی می‌شود، ایشان فورا رهبری را برجسته می‌کنند.

🔻 یکی از مظاهر تواضع جلیلی، انتخابات سال 96 بود که برای تبلیغ شهید رئیسی به بیش از 27 استان سفر کرد و برنامه‌اش را کامل در اختیار ایشان قرار داد.