نظر سردار سلیمانی در مورد جلیلی ؛ ماجرای جلیلی و حاج قاسم سلیمانی {روایت دوستی عاشقانه}

چندی قبل صوتی از آقای ذوالنور نماینده قم منتشر شد که مدعی شده بود حاج قاسم گفته اگر جلیلی رای بیاورد از سپاه قدس خواهم رفت!

دو هفته قبل آقای ذوالنور را در مجلس دیدم و از او پرسیدم این حرف را از خود حاج قاسم شنیدید؟ گفت: خیر! و تاکید کرد که تا الان چندبار به خاطر این اشتباه حلالیت طلبیده است…

حالا این روایت از سردار نوعی اقدم که سالها در سوریه کنار حاج قاسم بود را هم ببینید. میگوید یکی از کسانی که حاج قاسم‌ بیشترین علاقه را به او داشت، سعید جلیلی بود و هر وقت کارشان گیر میکرد، شهید سلیمانی میگفت بروید سراغ جلیلی تا کار را راه بیندازد.

بعد هم توضیح میدهد که بعد از انتخابات ۹۲، حاج قاسم دفتر و تشکیلات شخصی خودش را به جلیلی داد؛ همان دفتری که بعد ۱۱ سال هنوز جلیلی در آنجا مستقر است…

ویدیو :‌ ماجرای جلیلی و حاج قاسم سلیمانی

ماجرای جلیلی و حاج قاسم سلیمانی

حجم : شش مگابایت | دریافت :‌ مگا | تلگرام | بله | ایتا | گپ

متن و ویدیوی بالا در کانال دکتر امیر حسین ثابتی {تلگرام، ایتا ، روبیکا ، ویراستی} و کانال آقای پرزیدنت {تلگرام ، ایتا ، بله ، اینستاگرام} منتشر شده است …



مردم همزمان با حضور جلیلی بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی شعار “صل علی محمد شهید زنده آمد” را سر دادند

دریافت ویدیو | لینک مگا | لینک تلگرام | لینک ایتا


⭕️ فرزند یک روستا در کرمان، شهید سردار سلیمانی ، تبدیل به کابوس ابرقدرت‌ها شد

دکتر جلیلی در جمع هواداران خود در کرمان:
🔹یک ایران جهش هنگامی انجام می‌شود که توانایی آحاد ملت ایران را بشناسی و بستری فراهم کنی که هر زن و مرد و جوان و نوجوان ما بداند که می‌تواند در این بستر حاضر شود و ایفای نقش کند و هر ایرانی یک نقش پرشکوه داشته باشد.

🔸می‌گویند از کجا معلوم که شعار نباشد. در جمع شما مردم عزیز می‌خواهم دلیل این ادعا را بیان کنم. این یک شعار است اما دلیل یک رویکرد و یک برنامه است. دلیل آن همین استان عزیز و مردم قهرمان کرمان هستند که می‌توانند فرصت‌ها را به جهش تبدیل کنند.

🔹عشایر روستایی نشان دادند که یک فرزند آنها نه ایران، نه منطقه بلکه می‌تواند تمام جهان را تحت تاثیر قرار دهد. فرزند قنات مَلک رابُر کرمان، قدرتی که می‌گوید من ابرقدرت جهان هستم، مقام اول این ابرقدرت کابوسش ژنرال سلیمانی است.

🔸چرا کابوس بزرگترین قدرت جهان فرزند قنات ملک کرمان می‌شود؟ او روستای گُنجان را در محاسبات خود نمی‌فهمد روستایی که با ۲ هزار نفر جمعیت ۸۰ شهید در جنگ تقدیم این کشور می‌کند.


نظر سرداری سلیمانی درباره جلیلی و همکاری با هم

همکاری با حاجی

حجم 14 مگابایت | دریافت | لینک مگا | لینک ایتا | لینک بله | لینک تلگرام

⚜️ روایتی از ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده مجلس دوازدهم از همکاری‌های دکتر جلیلی و شهید حاج قاسم سلیمانی

💬مجموعه #روایت_سعید


رسوایی بزرگ برای مخالفین جلیلی و کسانی که به خاطر بازی های سیاسی به سردار سلیمانی دروغ نسبت دادند!

▫️ انتشار فایل صوتی از مجتبی ذوالنور نماینده مجلس که در آستانه انتخابات گذشته منتشر و در انتخابات فعلی نیز توسط رسانه های زنجیره ای به صورت گسترده فراگیر شده، حواشی زیادی را به وجود آورد و واکنش هایی منفی از سوی برخی افراد را به دنبال داشت.

▫️ ذوالنور در این سخنان که در یک جمع خصوصی آنرا مطرح کرده بود با نقل قولی عجیب مدعی شد سردار سلیمانی گفته “جلیلی اگر رییس جمهور شود من یک روز در قدس نمی‌مانم! ایشان تمرکز گراست و چک آبدارچی اش را هم خودش باید امضا کند. با وجود ایشان کارها در کشور قفل می‌شود.”

▫️ پس از انتشار این سخنان عجیب که منطقا با روحیه و منش شهید سلیمانی نیز سازگاری نداشت و با عکس العمل منفی نیروهای انقلابی مواجه شد ذوالنور از دکتر جلیلی بابت بیان آن مطالب طلب حلالیت نمود‌.

▫️ با وجود تکذیب و طلب حلالیت ذوالنور اما انتشار چنین نقل قولی در آستانه انتخابات دست مایه جریان های مختلف سیاسی برای تخریب شخصیت جلیلی گردید و نیز آنکه موجبات سوءاستفاده از شخصیت شهید سلیمانی برای رسیدن به مقاصد سیاسی برخی گروه های سیاسی را فراهم کرد. به خصوص آنکه برخی از این گروه ها و افراد با سوءاستفاده از رفاقت و تصاویر خود با حاج قاسم از ارتباط با این شهید برای رای جمع کردن در انتخابات ها سوءاستفاده مینمودند و در مقابل جلیلی را به خاطر آن نقل قول دروغ زیر سؤال قرار میدادند!

▫️ بدتر آنکه انتساب این گفتار به شهید سلیمانی باعث وهن شان شهید سلیمانی شده بود چرا که ایشان مظهر همدلی و تعامل با شخصیت ها و احزاب گوناگون سیاسی بودند تا جایی که حتی با دولت و وزارت خارجه ای که اساسا نقطه مقابل تفکر مقاومت قرار داشت شهید سلیمانی به دنبال تعامل و همکاری بود و قاعدتا این موضوع که شهید سلیمانی در مورد یک سیاستمدار انقلابی حامی گفتمان مقاومت که اتفاقا در عملکرد خود به عنوان مسئول مذاکرات هسته ای با رویکرد مقاومت و پیشرفت، باعث رشد چشمگیر صنعت هسته ای کشور گردیده بود بگوید “من با وی کار نمیکنم”، از همان ابتدا پذیرفتنی نبود و تنها برای لجن پراکنی انتخاباتی و بهره برداری جریانات سیاسی به کار آمد.

▫️ اما دیری نگذشت که این موضوع عاملی شد برای پرده برداری از ارتباط صمیمی و تعامل سازنده شهید سلیمانی با جلیلی که از زبان همرزم و یار صمیمی حاج قاسم شهید بیان شد؛ دوست نزدیک و همرزم شهید سلیمانی در گفتگویی که در اتاق استراحت حاج قاسم(واقع در دفتر فعلی جلیلی) انجام شد (https://t.me/jalili_saeed/8960) در خصوص علاقه ویژه حاج قاسم به جلیلی گفته:
“من با یک آرامش و سکینه قلبی کامل در محضر خدا شهادت میدهم که قاسم سلیمانی یکی از کسانی که بیشترین علاقه را داشت و [ برای او] احترام قائل بود و قدر کار اورا میدانست این شخص آقای جلیلی بود. اون زمانی که جناب آقای دکتر جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور بودند حاج قاسم یکی از شخصیت هایی که بیننا بین الله از او رضایت داشت شخص آقای دکتر جلیلی بود. و بارها این رو من از زبان نازنین ایشون شنیدم.

▫️ سردار نوعی اقدم در خصوص واگذاری دفتر سردار سلیمانی به جلیلی بیان کرد: “سردار سلیمانی در سال ۹۲ در منطقه پاستور مجموعه دفتر و تشکیلات خودش رو با عشق تقدیم کرد به آقای جلیلی؛ این اتاق هم که این پشت میبینید اتاق شخصی سردار سلیمانی[هست] که اینجا استراحت میکرد.

▫️همچنین ایشان با بیان اعتماد حاج قاسم به جلیلی در موضوعات مختلف گفت: سردار سلیمانی به من میگفت هرکجا در ارتباط با نهادهای انقلابی کم آوردید برو پیش جلیلی؛ حتی ایشان نگفت که برو بگو که منو قاسم فرستاده! گفت برو پیش جلیلی، جلیلی هماهنگ میکنه این مسائل و این کارهارو. این نشان دهنده این بود همواره حاج قاسم اورا به عنوان یک پشتوانه قدرتمند قوی، صاحب نفس، صاحب اثر در مسائل مقاومت میدانست.”


📝 اطلاعیه سردار رحیم نوعی اقدم (https://t.me/jalili_saeed/8839) در خصوص حمایت از دکتر سعید جلیلی

سلام علیکم و رحمة الله
▫️خداوند را سپاس که توفیق داد تا در انتخاباتی دیگر حضور پیدا کنیم. رهبر معظم انقلاب، شرکت در انتخابات را، مانند عبادتِ شبیه به نماز تعبیر کرده اند. و به همین دلیل، در تمام انتخابات برگزار شده در کشور، ایشان در ثانیه های اول رای خود را به صندوق رای انداخته و البته دیگران را نیز، توصیه به این امر مهم کرده اند‌.
الحمدالله

▫️ ما نیز، در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، مانند همیشه، دست در دست هم، برای تداوم راه شهدا، بخصوص شهید جمهور عزیز و شهید سلیمانی عزیز، حضور پیدا خواهیم کرد.

▫️ اینجانب بعنوان برادر شما، تصمیم دارم حضوری جدی تر در عرصه انتخابات داشته باشم‌. حضوری علنی در حمایت از کاندیدایی انقلابی، مردمی و کاربلد. بچه ها، انشالله به فضل و مرحمت خداوند متعال ما قرار هست کار بزرگی انجام دهیم که موفقیت در آن، نتیجه ای بزرگتر از نتیجه جنگ سوریه را به ارمغان خواهد آورد.

▫️”ایران حرم است”. تلاش برای ریاست جمهوری شخصی که به این جمله اعتقاد قلبی داشته باشد، به ارزش های جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارد، درد محرومان را بفهمد، وضعیت نظم نوین جهانی را درک کند، اربابش خدا باشد، از کدخدایی آمریکا نترسد، اقتصاد و معیشت مردم اولویت فعالیتش باشد، اهل نمایش نباشد، کارهای زیربنایی برای ایران عزیزمان را همچون شهیدجمهور، سرلوحه اقداماتش بگذارد، اگر تلاش برای در مسیر شهدا قرار گرفتن نیست، پس نامش چیست؟

▫️ بچه ها ما برای رسیدن به قله فقط چند قدم باید برداریم. اجازه ندهید این چند قدم مانند ۸ سال ریاست جمهوری روحانی که در سایه اختلافات نیروهای انقلابی شکل گرفت، متوقف شود.

▫️ به حول قوه‌ الهی ما به میدان جنگ وارد شده ایم. که اگر برای خدا و آرمان های انقلاب به آن وارد شده باشیم، پیروزی نهایی از آن ما خواهد بود.

▫️ لذا اینجانب رحیم نوعی اقدم بعد از بررسی کاندیدهای احتمالی ریاست جمهوری، برادر رزمنده و اهل مقاومت و خدمتگزارمان، جناب آقای دکترجلیلی را مستحق جانشینی، شهید جمهور عزیزمان می دانم. و برای نشستن ایشان بر کرسی ریاست جمهوری از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

▫️ از نظر بنده حقیر، این تلاش، در جهت ارزش های انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا، می باشد. انشاالله مورد رضایت خداوند متعال نیز قرار خواهد گرفت.

▫️ به آن ها که تمایل دارند در این مسیر دست یاری برسانند، می گویم:
خوش آمدید به زمین بازی شهدا، خوش آمدید به مسیر سلیمانی، رئیسی و هیات همراه.

▫️ برادران من، در این مسیر تعلل و تنبلی و تفریح جایز نیست. این مسیر مرد میدان می خواهد، شب بیداری می خواهد، سختی می طلبد، این مسیر، مسیر راحتی نیست همانطور که خداوند فرمود:
《إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ﴿۳۰﴾》
به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است.

▫️بچه ها پای کار باشید و از سختی ها نهراسید، زود خسته نشوید. و انشاالله ما پیروز خواهیم شد زیرا در این مسیر، شکست معنا ندارد.
ارادتمند برادر شما، رحیم نوعی اقدم