,

جاذبه‌ی دافعه سعید جلیلی! { اخلاق دکتر جلیلی چگونه است؟ }

به این دو فیلم با دقت نگاه کنید. هر دو برای انتخابات ۱۴۰۰ است. جلیلی در جمع اعضای تعاونی ها به جای آنکه قربان صدقه شان برود تا ۴ تا رای بیشتر جمع کند، چشم در چشم شان دارد نقدشان میکند و میگوید اتفاقا علت بعضی از مشکلات عملکردهای خود شماست!

دریافت : مگا | لینک دوم
دریافت : مگا | لینک دوم

یعنی صادقانه ترین حرف ممکن را دارد در زمانی میگوید که خیلی از نامزدها حتی به گفتن آن فکر هم نمیکنند! این پدیده برای شما جذاب نیست؟ یعنی فکر نمیکنید اگر رئیس جمهور شود، فرهنگ سیاسی کشور را میتواند متحول کند؟

فیلم دوم هم همینطور؛ در جمع اهالی یک روستاست و وقتی میگویند قول بده دوباره به همین روستا بیایی، به جای آنکه جواب کلی و گرد بدهد، خیلی محکم میگوید نه! چون ایران ۴۰ هزار روستا دارد و اگر بخواهم بازهم به روستا بروم اولویت با آنهایی است که اصلا نرفته ام!

راستش را بخواهید، این دافعه و نه گفتن برای من جذاب است. این سطح از صداقت، وعده ندادن و صراحت در کلام، در بین خیلی از سیاستمداران یک گمشده است. شاید خیلی ها بگویند این مدل صحبتها دافعه دارد اما من با صدای بلند میگویم که جذب همین دافعه شده ام…


مقاله ای که خواندید به قلم دکتر امیر حسین ثابتی {نماینده مردم تهران در مجلس} در کانال تلگرام  و ایتا  و ویراستی  و روبیکا خود درباره دکتر سعید جلیلی منتشر کرده است پیشنهاد می کنیم دو ویدیوی بالا را تماشا کنید…