, ,

افراد بی تقوا و مرتبط کردن ساداتی نژاد به دکتر جلیلی {توضیح دکتر علی جعفری}

دکتر علی جعفری در کانال شخصی خود با اسم صریح القلم در تلگرام یادداشتی درباره دکتر سعید جلیلی و ارتباط ایشان با اقای ساداتی نژاد منتشر کرده است که با هم میخوانیم :

می‌گویند چون ساداتی نژاد در جلسه دولت سایه شرکت داشته پس نیروی مورد حمایت و توصیه #جلیلی بوده و الان که در قضیه چای دبش محکوم شده، جلیلی باید پاسخگو باشد. اما ماجرا چیست؟

دکتر جلیلی از دهه 90 و همزمان با دولت روحانی «دولت سایه» را تشکیل داد.
دولت سایه در واقع متشکل از کارگروه های تخصصی مختلف در دفتر ایشان به عنوان نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی بود که ناظر بر ساختار وزارتخانه های مختلف و مشکلات کشور تشکیل شده بود

که از جمله آنها می توان به کارگروه های اقتصاد، نفت و گاز، کشاورزی، اصلاح بودجه، علم و فناوری، دیپلماسی اقتصادی ، نیرو، معدن، فرهنگ، جمعیت و خانواده، ورزش، روستا، هواشناسی، آموزش و پرورش، گردشگری، محیط زیست، کار و کارگری، دانش بنیان و… اشاره کرد.

یکی از اقدامات مهم این کارگروه ها، بررسی برنامه های اعلام شده توسط وزرا و استخراج نکات ضعف و قوت آنها بود که بعدا به صورت جلسات جداگانه و تخصصی به آنها ارائه می شد. در همین چارچوب، پس از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و انتخاب آیت الله رییسی نیز جمعی از وزرای پیشنهادی دولت با حضور در جلسات کارگروه های دولت سایه، به بحث و تبادل نظر پرداختند

که از جمله آنها می توان به سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، جواد اوجی وزیر نفت، محمد جواد ساداتی نژاد وزیر کشاورزی، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و سید حمید سجادی وزیر ورزش اشاره کرد.

در جلسه آقای ساداتی نژاد با کارگروه کشاورزی دولت سایه و دکتر ‎#جلیلی نیز کارشناسان حاضر در جلسه مانند سایر جلسات با دیگر وزرای پیشنهادی (قبل از رای اعتماد مجلس)، برنامه های پیشنهادی خود را به ایشان ارائه کردند و حتی بخش قابل توجهی از زمان جلسه نیز به انتقاد از برخی دیدگاه ها و برنامه های ایشان اختصاص داشت

اما جریان بی تقوای رسانه ای که امروز به هر بهانه ای در صدد تخریب چهره دکتر ‎#سعید_جلیلی است تمام تلاشش را می کند تا بدون روایت اصل ماجرا و تنها با استناد به یک تصویر، پروژه رسانه ای خود را با کمک برخی اکانت های بدنام و اجاره ای در فضای مجازی جلو ببرد، غافل از اینکه این اقدامات دست خالی آنها را برای نداشتن هیچ نقظه ضعف واقعی از دکتر جلیلی بیشتر آشکار می کند.