,

تشکیل ستاد مردمی دعوت از دکتر سعید جلیلی برای نامزدی ریاست جمهوری

▪️ بسم الله الرحمن الرحيم من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا

▪️ در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

▪️ بعد از شهادت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و ثلمه بزرگی که نبود ایشان در کشور به وجود آورده است، با دلی آکنده از غم و اندوه در نبود رئیسی عزیز و مغتنم و به حسب وظیفه شرعی باید قدم در عرصه مهم انتخابات ریاست جمهوری بگذاریم.

▪️ انتخاباتی که در این برهه حساس کشور و منطقه میتواند با تعیین فردی ،انقلابی مومن و مردمی به سمت ریاست جمهوری نقش بسزایی در پیشرفت ایران اسلامی داشته باشد.

▪️ بعد از بررسی عملکرد و برنامه های افراد مطرح در جریان انقلاب برای ورد به انتخابات ریاست جمهوری و رصد شرایط کشور به این نتیجه رسیده ایم که دکتر سعید جلیلی از حیث برنامه و عملکرد شایسته ترین فرد برای ادامه دادن راه آیت الله شهید رئیسی است.

▪️به دلیل اینکه راه و منش مردمی و انقلابی رئیس جمهور شهید ادامه پیدا کند، جمعی از دانشجویان و طلاب حول محور گفتمان انقلاب اسلامی ستاد مردمی دعوت از دکتر سعی د جلیلی را به نام امید و پیشرفت کلید زده اند تا از ایشان برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان گزینه اصلح دعوت بعمل بیاورند.

🇮🇷 ستاد مردمی «امید و پیشرفت»


منبع :‌ کانال ستاد مردمی «امید و پیشرفت» https://t.me/jalilisetad_ir